Bestuur grondig gewijzigd

Maandag 11 maart vond in de Bunt de Algemene Ledenvergadering plaats. Om exact 20:00 u werd deze vergadering geopend door voorzitter Wim Jaspers met een hartelijk welkom aan allen. De voorzitter merkte meteen op dat dit best een gedenkwaardige vergadering zou worden aangezien drie bestuursleden zich niet meer beschikbaar stelden voor een volgende termijn. Willie Volmering, Mandy van Leuken-Pouwels en Gert Meeuws hebben geruime tijd een bestuursfunctie vervuld, maar hebben allemaal de afgelopen tijd hun prive omstandigheden zodanig zien veranderen dat dit niet meer te combineren valt met een bestuurstaak bij Muziekvereniging Someren-Heide. Als dank voor hun enorme inzet werd er aan de aftredende bestuursleden een mooi boeket overhandigd en er volgde een groot applaus.

Het goede nieuws was dat er meteen 4 nieuwe kandidaten waren, waardoor zelfs de nog openstaande bestuurspositie weer ingevuld kon worden. Saskia vd Kerkhof, Kevin Boone, Geert vd Kerkhof en Joost vd Kerkhof stelden zich beschikbaar voor het bestuur en ze werden unaniem gekozen. Na bekendmaking van de stemresultaten gaven alle kandidaten aan een bestuursfunctie te aanvaarden.  Hiermee wordt het 'van de Kerkhof gehalte' in het bestuur erg groot. Maar er zijn niet veel directe familiebanden, en het werd duidelijk dat er vanuit de overige leden geen problemen worden voorzien. Ook voorzitter Wim sprak zijn volle vertrouwen uit in een verdergaande prettige samenwerking met dit nieuwe bestuur waarbij de aftredende bestuursleden de nieuwe mensen zo nodig nog zullen inwerken.

Via het jaarverslag werd nog even teruggekeken, en uit de financiele administratie bleek er, ondanks de dure Heilights, nog een positief saldo te zijn over het jaar 2018. Dit met name dankzij de steun van diverse sponsoren. Na enkele bestuursmededelingen, het doorlopen van de commissies en de rondvraag kon deze zeer vlotjes verlopen jaarvergadering 2019 om ca 21:30 u worden afgesloten.

Nieuwe bestuusleden 2019