23 maart: Kids in Concert

Wat is het allerleukste aan muziek maken? Samen muziek maken, toch? Dus dat gaan we doen! De jeugdfanfare van Muziekvereniging Someren-Heide en het opleidingsorkest Young Dynamic van fanfare St Willibrordus uit Lierop hebben zich verenigd in een grote groep en geven een fantastisch gezamenlijk concert!

De twee jeugdgroepen zijn vanaf september 2018 samen aan het repeteren. De beide groepen zochten samen een zeer divers en gevarieerd programma bij elkaar, Van rock naar klassiek en van pop naar gitaarmuziek, het komt allemaal voorbij tijdens dit concert! Ook de slagwerkers zullen hun taltenten laten horen. Het grote orkest staat om beurten onder leiding van de dirigent van de afzonderlijke groepen, Laura Brugel en Bjorn Lijten.

Het belooft een hele leuke muzikale, maar zeker ook gezellige avond te worden. Ben je nieuwsgierig? Kom dat op zaterdagavond 23 maart vooral luisteren en kijken naar dit bijzondere concert in de Bunt in Someren-Heide. Het begint om 20:00 u. De entree is gratis, en iedereen is van harte welkom!