ALAAF!!! -- Prins FRANK I -- ALAAF!!!

Frank van Mierlo is, met vriendin Lindsey de Louw gekozen als prinsenpaar van de Keijepaol! Daarmee hebben we met Frank d'n Urste een eche Hoogheid in onze vereniging.

Prins Frank I is namenlijk slagwerker bij ons fanfarekorps. Een andere hobby van hem is sleutelen aan oude voertuigen en rondtoeren met zijn zelf gerestaureerde oldtimer tractor. Zijn hobby is bijna zijn werk, want in het dagelijks leven is Frank monteur bij Landbouwmechanisatiebedrijf Op 't Root in Ospel. Prinses Lindsey is werkzaam bij Latido Woonsfeer & Cadeau en bij de Hema in Heeze. Ook voor haar geldt dat ze van haar hobby, het stylen en inrichten van woningen, ongeveer haar werk heeft kunnen maken.  De lijfspreuk van de Prins is: Mi dees daag blijven de sleutels in de gereedschapskist, en maken we van Carnaval 2020 één groot fist. We zijn er natuurlijk erg trots op om dit jaar de leverancier te mogen zijn van de Prinselijke Hoogheden van de Keijepaol. ALAAF!!!