Jeugdfanfare zoekt dirigent(e).

Voor onze jeugdfanfare zijn we op zoek naar een dirigent(e). ) Onze jeugdfanfare bestaat uit ca. 10 personen met een uiteenlopend niveau, van beginnend instrumentaal leerling tot en met Diploma A, B, of soms diploma C. De repetities zijn op maandag van 18:45 u tot 19:45 u in gemeenschapshuis De Bunt in Someren-Heide. We vinden het natuurlijk belangrijk om samen op een behoorlijk peil muziek te maken, maar een goede gezellige verenigingsgeest staat bij ons ook hoog in het vaandel. Onze filosofie is dat een goede sfeer binnen de club de belangrijkste basis is om tot mooie prestaties te komen.

Het is uiteraard belangrijk dat je voldoende muzikale kennis hebt, ook op het vlak van HaFa directie. Vind je het leuk om met jeugd te werken aan het samen muziek maken? Ben je enthousiast en creatief? Zie je de mogelijkheden en onmogelijkheden van mensen? Wil je jeugdige muzikanten op een positieve manier stimuleren in het beoefenen van deze hobby? Heb je zin om samen met ons te bouwen aan een gezonde toekomst voor onze vereniging? Dan zijn we op zoek naar jouw!

Heb je interesse of wil je nadere informatie? Stuur dan gerust een mail (met CV) naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Je mag natuurlijk ook gerust verder kijken op deze website om al wat meer te weten te komen over Muziekvereniging Someren-Heide.