Nieuwjaarjaarsbijeenkomst 2018

Een groot aantal van onze leden was aanwezig bij de nieuwjaarsbijeenkomst in De Bunt op woensdag 3 januari.

Nadat iedereen was voorzien van een drankje en alle nieuwjaars wensen waren uitgewisseld, gaf bestuurslid Gert Meeuws een korte toelichting over de nieuwe website die nu op vrij korte termijn operationeel moet zijn. Daarna nam voorzitter Wim Jaspers het woord. Hij wenste op de eerste plaats namens het bestuur iedereen een goed 2018 toe waarna er aan de dirigenten(s) een presentje werd overhandigd als dank voor hun grote en positieve inzet over het afgelopen jaar. Vervolgens keek de voorzitter al even vooruit in het nog kersverse 2018. Een jaar waarin er al heel wat op het programma staat voor Muziekvereniging Someren-Heide, met o.a. het Groot Someren Slagwerk Concert in De Ruchte en natuurlijk de Heilights bij de fa. vd. Tillaar in het weekend 8 en 9 juni. De nieuwe uniforme kleding wordt binnenkort afgeleverd, en ook de nieuwe website komt dus vrij snel online. Ofwel ‘Muziekvereniging Someren-Heide’ gaat in 2018 echt de praktijk worden. Na de toespraak van voorzitter Wim werd de bariton sectie naar voren geroepen (Tycho Henkes, Wilma vd Weerden en Jeroen Jaspers) en kregen ze allemaal hun gloednieuwe bariton overhandigd. Deze instrumenten hebben we dankzij de gulle bijdragen van diverse sponsoren aan kunnen schaffen, ter vervanging van een aantal baritons die inmiddels echt versleten zijn. Na dit min of meer formele gedeelte werd de nieuwjaars bijeenkomst op een eveneens gezellige manier voortgezet waarbij de organisatiecommissie er voor zorgde dat ook de inwendige mens niks tekort hoefde te komen.

wp22f38c6d 00

wp877fa9d8 00

wpa62aa4f6 00 wp8b1fda2b 00

Repeitiezondag Heilights